Nog geen afrekening service- en stookkosten

Zelfs na een mislukte vertragingstactiek (lees hier hoe dat ging) blijft Woonhave in gebreke met het versturen van afrekening service- en stookkosten. Ook op de vraag om inzage in het cijfermateriaal en de facturen, blijft het stil.

Ook akkoord gaan versnelt afrekening niet

De andere organisatie in ons complex is wel akkoord gegaan met de duistere cijfertjes van de verhuurder. Maar ondanks de toezegging dat na akkoord de afrekening naar alle bewoners zou worden verzonden, is dit niet gebeurd. De verhuurder Woonhave vindt het blijkbaar geen punt om iedereen voor te liegen.
Een kwalijke zaak, zeker omdat de verhuurder net komt kijken op de woningmarkt. Dat voorspelt niet veel goeds voor de toekomst.

Helaas Huurcommissie achterstand

We zijn uiteraard naar de Huurcommissie gestapt zodat deze de afrekening kan gaan bepalen. Die kampt echter met een achterstand in het behandelen van de aanvragen. Jammer want dit speelt de slechte verhuurder in ons land in de kaart. Hopelijk lopen ze de achterstand snel in, zodat ook onze verhuurder aangepakt kan worden.